Program pos murah

POSM z angielskiego point of sales materials – można przetłumaczyć jako materiały reklamowe, które tworzą za zadanie wspieranie sprzedaży w temacie sprzedaży. Natomiast współcześnie POS – point of sale stanowi ostatnie projekt przeznaczony dla wszystkiego sklepu, który współpracuj z wszystkim stanowiskiem kasowym. Dzięki niemu kasjer może wprowadzić rabaty czy ceny objęte specjalną promocją w biznesie.

 

Materiały reklamowe, ale jakie? W zestaw materiałów POS lub POSM wchodzi: lightbox czyli podświetlona reklama będąca informacje o produkcie; stojak na reklamy łącznie z reklamami rzecz jasna; wobbler czyli ruchoma zawieszka umieszczona na półce sklepowej opatrzona w logo jakości również inne informacje; stand to trybunka, jaka została opatrzona brandem marki jest dla hostess w charakterze reklamy towaru w artykule sprzedaży; topper czyli plansza zamieszczona nad standem również opatrzona brandem; potykacz to nasza nazwa narzędzia reklamowego, czyli stojak z określonym hasłem marketingowym zamieszczony np. na chodniku przy wejścia do sklepu, banku , punktu gastronomicznego; kaseton – wielki nośnik zawierający m.in. nazwę, powieszony na budynku, w jakim włącza się placówka, zaś w galeriach handlowych nad witryną lokalu. Ważną sprawą jest ostatnie aby kaseton był dobrze duży, a treść idealnie przystosowana do reszty, by była przede wszystkim ważna – im kilka danych na kasetonie tym tak. Innymi nowszymi zabiegami są m.in. monitory zlokalizowane np. przy kasach fikanych, które dają ofertę motywującą do obrotu. Wyspa lub tzw. końcówka w wielkich sklepach opatrzona licznymi komunikatami, które tworzą zachęcić konsumenta. Warto tutaj nadmienić, że wyspa czy końcówka to pewien z faktów merchandisingu. Podsumowując materiały POSM możemy rozłożyć na dwie grupy: gładkie i silne. Te liczby to bardzo lekkie materiały np. ulotki, długopisy, banery, balony z nadrukiem, naklejki, wobblery etc. a proste to kasetony, infokioski, monitory, standy. Organizacja, która jednoczy producentów materiałów POS to POPAI. Warto wspomnieć, że stanowi to organizacja non-profit i została utworzona w 1936 r. a to jest najstarszą organizacją branżową marketingu. W jej skład wchodzi około 1700 członków w 45 krajach. W polskim świecie oddział stowarzyszenia zaistniał w 2008 r.